sobota, 15 października 2016

Placki, placuszki marchewkowo-kawowe! "FIT ŚWIAT"!

Przepis a'la Dżoana (bo mój): 🍴 1 marchewka 🍴 1 jajko 🍴 1/2 banana 🍴 rozpuszczona 1 łyżeczka kawy w ciepłej wodzie 🍴 2 łyżki mąki owsianej 👉 wszystko mieszamy i smażymy na 🍴 1 łyżce oleju rzepakowego. Z twarożkiem i bez żadnych słodzideł smakuje genialnie 👌 


Miałam pisać o czymś innym, jednakże temat wydaję mi się ważny. Obserwuję teraz ogromny wzrost młodych ludzi chodzących na siłownię. Jeżeli chcesz być fajny, musisz chodzić na siłownię. Oczywiście co wieczór chlać na umór i to jest cool, nie? Kolega dźwiga 100kg, a ja 20, ale skoro patrzy... to też podniosę 😁 albo przyjdę na siłownię, zrobię zdjęcie i sobie pójdę. A potem na obiad do maka. I to jest ten nowy trend na bycie fit 😂 ja od ponad 2 miesięcy nie bawię się w maszyny i żelaztwa z powodu kontuzji, ale nie muszę tam być, żeby wiedzieć, co się wyprawia w mediach społecznościowych 😂 siłowania i białko - te 2 elementy to przecież synonimy i jeden bez drugiego nie istnieje, prawda? A gimnazjaliści, którzy się o nim dowiedzą, wciągają go nosem 😁 a w składzie? Nie uwierzę, że taki biały proszek powstaje bez chemii 😭 sorry, ale mój mały "fit świat" tak nie wygląda. Nie jestem tu, bo to jest modne. A ty? Dlaczego tu jesteś? Pod następnym zdjęciem odpowiem na to pytania, a jak na razie życzę wam miłego weekendu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz