czwartek, 14 lipca 2016

Wymówki? Oj nie! Sposób na lenia! #seriawakacyjna

Już mam te wakacje - lepszej formy i tak już nie będzie!
Mam wakacje - więc i 2 miesiące wolnego od ćwiczeń!
Ciepło - ja chcę lody, frytki i żelki!
Nie chce mi się...
Za ciepło.
Za zimno.
Pada.
Upał.
Nie mam czasu.
To już nie sprawia mi takiej radości.

NIEEEE!!! AŻ MNIE SERDUCHO BOLI, ŻE MUSIAŁAM TAKIE RZECZY PISAĆ! TO ŻE SĄ WAKACJE, NIE USPRAWIEDLIWIA CIĘ Z NICZEGO! TERAZ POWINNAŚ MIEĆ 1824883247827 RAZY WIĘCEJ MOCY! ALE NIESTETY MNIE TEŻ DOPADŁ LEŃ I WYMÓWKI... I CO WTEDY?
Według mnie należy zrobić trening, który uwielbiasz. Z dużą dawką pozytywnej energii! Ja np. wzięłam się dziś za Blogilates - wzięłam trochę nowych filmików (żeby dać sobie nowego kopa), troszkę starszych - tych ulubionych - żeby pośpiewać, zrelaksować. No i przy okazji sama sobie stwarzasz trening! Bo np. nóżki mnie bolą, to zabieram się za rączki! Nananana! Choć ja najbardziej preferuję trening całego ciała! A na koniec zatańcz, zrób #tanytany i gotowe! Na twarzy wielki banan!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz