sobota, 14 maja 2016

"Bóg zawsze znajdzie ci pracę" - Regina Brett

Praca w tytule, ale tak naprawdę jest ona podrzędną treścią tej książki. Dlatego - bezrobotni, uczniowie, emeryci - nie bójcie się! Książka dla każdego!

„Jeśli nie chcesz czegoś zrobić, znajdziesz wymówkę. Jeśli chcesz coś zrobić, znajdziesz sposób.”

Ja wiem, że poradniki kojarzą nam się źle. Nikt mi nie będzie dyktować, jak mam żyć! Ale w książkach pani Brett odnajdujemy inspirację na dalsze działanie. Siłę na kolejne dni. Uśmiech na ustach i dozę współczucia. 

„Zastanów się, co sprawia, że czujesz w sobie siłę.”

Oczywiście każda sentencja jest wprowadzona w ładnej opowiastce, felietonie lub wspomnieniach. Autorka przeżyła dużo przykrych chwil, wiele doświadczyła i chce się z nami podzielić czymś, na co chyba każdy z nas zasługuje.

„Każdy ma jakąś supermoc.”

Taki podnośnik samooceny. Trochę wiary w siebie, przecież jesteśmy wspaniali.

„Jeśli chcesz wygrać na loterii, kup los.”

I trochę działania! Dlatego zaraz leć poszukać tej książki i bierz się za czytanie! Ja nie mogę wszystkiego napisać, bo... musiałabym wszystko przepisać od deski do deski. Dlatego tym razem rada ode mnie: zrób sobie prezent, kup książkę Reginy Brett, niezależnie od wieku, zainteresowań czy wiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz