niedziela, 29 maja 2016

Zdrowy styl życia, dieta, moda, odżywki, bio i trening!



Chciałabyn dziś porozmawiać o nowych dietach, o zdrowym stylu życia, o modach i nie modach... a co ty o tym myślisz? 😳
Jestem ciekawa ile osób używa odżywek, suplementów i po miesiącu już ma super efekty i przy okazji promuje zdrowy tryb życia. Według mnie odżywki są uzyskiwane sztucznie i nie zamierzam ich używać. Staram się jesć zdrowo, naturalnie i ekologicznie, a wybór specjalnie zapakowanego proszku jakoś mnie nie ciągnie - a ciebie?

Małe posiłki, często, zdrowo! Nie rezygnuj z nabiału - ostatnio widziałam nowa dietę z jego wykluczeniem - przykro mi, ja zamierzam go jeść! Kocham mleko, sery ☺ korzystaj z tego co masz - owoce, warzywa! Tylko sezonowe - truskawki w grudniu nie będą już takie zdrowe! Wszystko z głową!!! I z umiarem! Co za dużo, to niezdrowo 😁😣

Pamiętaj, że to co jest oznaczone jako produkty bio, wcale nie musi takie być! Jesteś podtruwana za droższe pieniądze, a efekt jest ten sam. Dlatego czytajmy etykiety!!! Patrzmy uważnie, liczmy!

No a ćwiczenie - u mnie jest codziennie! Z jednym dniem w tygodnij odpoczynku - jest to dzień yogi ;) przynajmniej 30min!!! 😃 dasz radę! Wierzę w ciebie! To nie jest takie trudne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz