środa, 25 maja 2016

Tydzień Metamorfozy - Dzień 5,6!

To już ostatnie dni pracy! Dzień 7 jest dniem wolnym, dlatego nie zapomnijcie, żeby dobrze odpocząć!
Ale wracając do tematu - TRENING dnia 5:
- rano oczywiście zumba +https://www.youtube.com/watch?v=QECX7YvzF_c i https://www.youtube.com/watch?v=edjii2v9z-A
- popołudniu oczywiście zumba (układ trzeba ćwiczyć) i M21!
A dzisiaj:
- jak na razie zaliczyłam krótki spacer, Skalpel Wyzwanie i zumbę,
- A po kilku godzinach - Escalate workout 4 z Jill ;) i rozciąganie


A co do kcal - tak ją ostatnio pochwaliła, że mi się zepsuła przy kolacji. ;(
Ale opowiem wam śmieszną historię - miałam wieeeelką ochotę na gofry na śniadanie. W przepisie było 230g mąki, a ja dałam 230ml. Upss... potem gdy to wpisywałam aż mi się głupio zrobiło i zjadłam tylko 1... z truskawkami i połową banana. Lecz gdy odkryłam swój błąd - zrobiłam jeszcze jednego na kolację z tuńczykiem i papryką. Pysznie! Przy okazji odetchnęłam z ulgą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz