poniedziałek, 9 maja 2016

Potrzebujesz "motywacyjnego kopniaka"?! "Bikini" - Ewa Chodakowska

Kopniaków dostaniesz dużo po nowej płycie trenerki Polski! Nie myśl sobie! 

"To za te pączki, to za te hot dogi, i za czekoladki"

Program "Bikini" można ćwiczyć choćby dla tekstów Ewy, które rozśmieszają i odwracają uwagę od trudności ćwiczenia. Nie ma to jak dobra motywacja ;) z uśmiechem na ustach! Ciekawe, czy sama je wymyślała?

Rozgrzewka może być, rozgrzewa, ale super nie jest. To samo dotyczy rozciągania, tyle że tym razem rozciąga ;)

Ale szybko do ćwiczeń, bo to one mnie zachwyciły. Może jestem zbyt wymagąjąca, ale moją świętą trójką są 3A - ABS, ASS, ARMS!  Czyli brzusio, tyłek i rączki! 
1A: Dużo plank, które działają jak marzenie na piękny brzuch.
2A: Przysiady! I to jakie wymyślne! Bardzo mi się podobają ;D
3A: Pierwszy raz chyba zaawansowane robią pompki - i to jeszcze nie takie zwyczajne, tylko na ukos! Troszkę mało, ale na Chodakowską - wow! Przy okazji w desce też sobie je wzmacniamy, żeby nie było :)

Są wersje dla początkujących i zaawansowanych, pierwsza runda jest taką wprowadzającą i niestety wersje dla ludzi dłużej ćwiczących, pojawiają się dopiero po 10 sek :( dlatego runda 2 jest pod tym względem lepsza, ale... tam już nie ma takich super tekścików.

I oczywiście - MISTRZYNI POWTARZALNOŚCI znowu się ujawnia! A ja nie lubię powtarzać wszystkiego od początku...
"Powtarzamy całe 20min jeszcze raz." 
Tutaj zostawiam pole do poprawy!

Dlatego robię tylko 20min, żeby mi się za szybko nie znudziło, a do tego - hmm... zawsze znajdzie się pełno dodatków.

Przy okazji wersja dla zaawansowanych mogłaby być zaawansowana bardziej. Wykroki pełne! Ja do niektórych ćwiczeń dołączam ciężarki, żeby za nudno i łatwo nie było! I poza tym, jak Chodakowska skończy 5 sek przed czasem, to ty nawet nie waż się jej powtarzać! Do końca! Raz dwa!

Ale prawdą jest, że "Bikini" jest fajne, pomimo mojej krytyki. To że coś ucinam i coś mi się nie podoba - to tylko moje zdanie. Dlatego jeśli jeszcze nie kupiłaś płyty, to śmiało. Lepiej wydać 35zł tu, niż na niezdrowe jedzenie.


2 komentarze:

  1. Ćwiczylam z Chodakowska super treningi ma- niestety mam chory kręgosłup musiałam zrezygnować teraz dieta itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pytałaś się lekarza, czy na pewno po rehabilitacji nie mogłabyś wrócić do treningów? Jeśli nie, to przynajmniej spacer pozostaje ;)

      Usuń